Nancy Gideon: Volání krve

Již počtvrté zavítáme do New Orleans, jemuž pevnou tlapou vládne vlkodlačí král Max Savoie. Ten pomalu odhaluje další tajemství své minulosti a policistka začne CéCé kvůli vyšetřování pracovat ve strip-baru.

Gideon_Volani-krve

V městě řádí sériový vrah a jako oběti si vybírá mladé ženy. Max své družce s vyšetřováním pomáhá a přitom odhaluje stále více tajemství své minulosti. Když pak Cécé zavolá její kolega, že se mu ztratila dcera a je možné, že je příští obětí, CéCé ví, že nesmí udělat chybu. Vyšetřování je zavede do strip-baru, kde CéCé začne pod změněnou identitou pracovat jako striptérka v naději, že najde nová vodítka. Z toho Max není nijak nadšený, ví ale, že se jen CéCé snaží vylákat z úkrytu podezřelého obchodníka s bílým masem. Postupně tak dávají dohromady dílky skládačky, ale čas jim neúprosně tiká. Blíží se úplněk, doba, kdy se vrah pokaždé přihlásil o slovo.

Charlotte a Max už svůj vztah netají. Stále se ovšem potýkají s nevraživostí CéCéiných kolegů kvůli tomu, že si tato schopná policistka něco začala s hlavounem místního podsvětí, o němž se navíc teď už ví, že je vlkodlak. Max stále bojuje s tím, kdo je, zda víc muž nebo zvíře, a jedinou konstantou v jeho životě je CéCé. Miluje ji a nade vše zbožňuje. Obchod ale ignorovat nemůže, zvláště pokud ví, že se nad ním i jeho milovanými vznáší oblak hrozby.

Charlotte miluje Maxe stejně tak, nicméně jakkoli je k němu upoutaná, nikdy se mu zcela neodevzdala. Coby dcera policejního důstojníka musí naplnit mnohá očekávání. Kvůli Maxovi se ale ocitla mezi dvěma světy a nedokáže se rozhodnout, který si vybrat. Tělem i krví je policistkou strážící zákon, v srdci má ale i Maxe, který stojí na opačné straně zákona.

Volání krve má vše, co předchozí díly: postavy, které jako by s každým dalším dílem získávaly na sympatičnosti a charakteru, a propracovanou zápletku, v níž se nejdůležitější vodítka odhalí až ke konci.

Čtenáři si opět užijí zběsilou jízdu plnou akce, napětí i sexuálního jiskření, kde prim ale hraje vyšetřování smrti mladých prostitutek. O vlkodlačím světě a jeho zákonitostech se příliš nedozvíme, autorka Nancy Gideon nechává čtenáře tápat. Stejně jako předchozí díly i tento klade víc otázek, než nabízí odpovědí, a to už může vzbuzovat lehkou frustraci. Snad na některé z nich odpoví další díl série. S Maxem a CéCé se v něm ale coby s ústředními postavami románu rozloučíme, autorka svým čtenářům představí nové hlavní hrdiny.

Vydal Fragment, 2014